czwartek, 14 czerwca 2018

Starowujkowanie ^(;,;)^ 26 - Wywiad z piłkarzami Reprezentacji Polski w piłce nożnej




Po meczu z Litwą, wygranym przez Naszych Chłopców w Warszawie 4 do 0, spotkałem się kilkoma zawodnikami Reprezentacji Polski, posłuchać ich wspomnień, no nie uwierzycie...  o Falloutach. Później natomiast zjawił się nieoczekiwany gość.

Trzynasty Schron: Cześć Chłopcy. Zaskoczyliście mnie, że wymogliście na mnie spotkanie. Co Was do tego pod... podkusiło?

Grzegorz Krychowiak: Ku Chwale Trzynastego Schronu! Bo my jesteśmy Waszymi dużymi fanami. Mam ustawioną stronę startową w przeglądarce na trzynasty-schron.net. Urodziłem się w 1990 roku i miałem 6 latek, kiedy zobaczyłem pierwszy skrin z Fallouta w Secret Service. Nie wiedziałem o co w nim chodzi, ale poprosiłem rodziców o tę grę na urodziny. Od tamtej pory przeszedłem wszystkie gry z serii. Przy części 2 korzystałem z Waszych poradników.

Łukasz Fabiański: Ja jestem z pokolenia Playstation 2. Moją pierwszą grą była Fallout: BoS. Później, jak dobrze pamiętam, mój brat przyniósł kompakcik z grą Fallout. Dużo patrzyłem jak grał w tę grę. Którejś nocy zrobił sobie nasiadówkę, ale nie chciał mnie zaprosić do wspólnej gry. Rzucał we mnie piłką i butami. Można powiedzieć, że był moim pierwszym trenerem. Cały czas śledzę Waszą stronę na Facebooku.

Trzynasty Schron: A pan, Panie Glik? Jest pan uznawany ostatnio w Polsce za wybitnego piłkarza, z wybitnymi.... prawda, osiągnięciami. Słyszę, że coś sobie pan nucisz? Czy to pieśń „Barka”?

Kamil Glik: To akurat co nucę, to ścieżka dźwiękowa z gry. Utwór pod tytułem „Maybe”. Grać zaczynałem od Pegazusa. Wiesz, Contra i te sprawy. Uwielbiałem oglądać na VHS Mad Maxy i inne filmy katastroficzne. Potem zobaczyłem zapowiedź, czy też reckę Fallouta w Gamblerze. Od tamtej pory śledzę Trzynasty Schron i kupuję koszulki. Chcieliśmy w ogóle grać w nich mecze państwowe… Niedawno, jedną z nich dałem Prezydentowi, a przy okazji Mistrzostw Europy Waszą koszulkę dał Robert. A z barkiem już lepiej. Nawet dzisiaj wszedłem na chwile na murawę.



Trzynasty Schron: Grzegorz. Grzesiu... Otworzyłeś ostatnio sklep z odzieżą. Jesteś znawcą i tak dalej... Co sądzisz o obecnie obowiązującej modzie postapo?

Grzegorz Krychowiak: To jakaś pomyłka. Te wszystkie metalowe majki i skórzane futerka... Nawet po takiej katastrofie trzeba wyglądać elegancko. Bardzo mi się podobały garnitury i płaszcze w Nowym Vegas. Lubiłem przejść się od kasyna do kasyna.

Trzynasty Schron: Panowie! I co dalej z serią Fallout? Kilka godzin temu pojawiło się info o Fallout 76. Co o tym sądzicie?

Dawid Kownacki: No ja dopiero zacząłem grać w Fallouta od 4 części i jeszcze go nie ukończyłem. Ale w Shelterze mam wysoki poziom. Korzystałem w Waszego poradnika na stronie jak założyć bazę. W wolnych chwilkach pykam na telefonie. Niestety, dla mnie jest już za późno na dwie pierwsze części gry. Jakoś nie mogę patrzeć się na ten rzut izometryczny.

Łukasz Fabiański: Podobno to gra online? Tak? Myślę, że w czasie wolnym będę grał. Jeżeli to gra przez sieć, to może gildie będą? Czy przyjmiecie mnie do Gildii Trzynastego Schronu? Czy jakieś zapisy już trwają?

Jakub Błaszczykowski: Ja to pogram sobie w czasie wolnym w Fallouta 2. Przyłączam się do prośby o dołączenie do gildii.

Trzynasty Schron: O zapisach do gildii pomyślimy, ale jestem pewny, że coś takiego będzie. Pokierują tym nasi najzdolniejsi Redaktorzy. Młodzi i z ogromnym zapasem czasu na koordynowanie tym projektem. Nic innego nie robią tylko grają… Ale jak źle będziecie kopać piłeczkę to nici ze wspólnego biegania po Pustkowiach... Czy po czym się tam biega?

Grzegorz Krychowiak: Mam nadzieję, że będzie można ją dobrze modować... Bo zamierzam stworzyć kilka eleganckich ubranek...

Trzynasty Schron:  Oooo! Witamy Pana Prezydenta!

Andrzej Duda: Ku Chwale Trzynastego Schronu! Widziałeś Wujku jaką koszulkę dostałem ostatnio od Kamila...?

Trzynasty Schron: Tak. Właśnie wspominaliśmy o tym.

Andrzej Duda: Dobra koszulka, materiał dobry no i logo. Najlepsza część dla mnie to Fallout Taktyczny. Proszę pozdrowić Redaktora Naczelnego. Lubię czytać jego wpisy polityczne. Niestety muszę już biec. Pozdrawiam Czytelników Trzynastego Schronu.


Po wywiadzie spotkałem jeszcze kapitana drużyny, Roberta.

Robert Lewandowski: Bardzo lubię część trzecią Fallouta. Często podkreślam to po strzeleniu bramki:



Wcale tak nie było, ale trzymamy łapkę Schronka i życzymy wygranej 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz