czwartek, 25 maja 2017

Starowujkowanie ^(;,;)^ 8 - Rok 2000


Dawno temu plakaty były bardzo modne. Kupowało się wówczas Brawo... albo Metal Hammer i wieszało się na ścianach piękne, duże zdjęcia idoli. Ja tego nigdy nie robiłem. Nagich kobiet też nie wieszałem. A nie robiłem tego ze względu na to, że do tej pory nie lubię patrzeć na coś, czego nie mogę dotknąć 😉


To co widzicie na zdjęciu to rzecz jasna plakat z Fallouta 2 oraz kalendarz z Secret Service z Larą Croft (nie lubię serii gier z tą bohaterką. Po drugiej stronie też była ona, tylko chyba przebrana za mikołaja) Później z lewej strony powiesiłem plakat X-wing vs Tie Fighter. Z prawej też coś wisiało.

Nie wiem z jakiej gazety był cudny plakat z Fallouta 2, być może ze Świata Gier Komputerowych, ale wisiał on tam do 2008 roku, kiedy wyprowadziłem się z domu rodzinnego.

Ale Ty pewnie widzisz ludzika ubranego w żółtą prezerwatywę, prawda? No cóż, początki lat młodzieńczych bywają trudne 😏 Gumka pochodzi z Inwazji Mocy, która odbyła się 24 czerwca 2000 roku w Radawcu koło Lublina. Z przyczyn technicznych nie można było prezerwatywy użyć inaczej… Główną gwiazdą na imprezie był zespół The Stranglers.

Jeżeli przyjąć, że plakat był dodany do magazynu około roku dwutysięcznego (najpóźniej), a sama gra wyszła w 1998, a Trzynasty Schron powstał w 1999 to… Hmm… To znaczy, że już minęło wiele czasu 😉

Jeżeli macie jakieś zdjęcia swoich „schronów”, to możecie je do nas wysłać, a my zapodamy je do naszej galerii, którą nazwaliśmy „Pimp my schron”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz