sobota, 30 listopada 2019

Starowujkowanie ^(;,;)^ 39 - ... z mnóstwem szarości betonu, bieli, drewna oraz elementów złota i granatu.



Ooooo wielce sponiewierany musi być mężczyzna, kiedy jego żona oznajmia mu: „Jadę z kolegami nad morze” lub „mam dwa dni szkolenia w Warszawie” (i tak co tydzień), a słysząc to, nastoletnia córka za chwile dodaje, „…że też jadę, ale z kolegami pod namioty”. Prawda?

Taaak! Z jednej strony biedny to facet, ale któż by się tem przejmował, skoro większość z nas wyznaje zasadę - „co to chłop nie zrobi, żeby w domu z babą nie siedzieć”? I godzinami chodzimy z psami, kopiemy z sąsiadami w opony aut, grabimy liście, siedzimy w warsztacie piłując pilnikiem metalowe blachy, gramy w Fallouta alibo Zew Cthulhu RPG.

No, ale któregoś razu żona się nie odzywa kilka godzin, bo pewnie bawiła się gdzieś dobrze, myślałem, ale postanowiłem , że napiszę do niej. Nie szukając kłótni, grzecznie, jak dobry mąż sformułowałem pytanie – „Gdzie się lochasz?

Na co dostaje taką odpowiedź:



Myślałem zrazu, że ta… małżonka popluwa sobie ze mnie, ale dalej wysyła zdjęcia hotelu  i rzeczywiście. To wszystko przypomina schron. Co ona tam robi nie mam pojęcia, bo już inne mam myśli.

Szukam tedy na stronie www tego przybytku i czytam: „Hotel urządzony jest w stylu nowoczesnym z mnóstwem szarości betonu, bieli, drewna oraz elementów złota i granatu.

Kiedy już małżonka wróciła, w prospekcie reklamującym stoi: „… budynek charakteryzujący się minimalistyczną formą i wnętrzem z elementami wystroju w stylu industrialnym."

Szukałem również nazwy hotelu i słowa Fallout, ale nic nie znalazłem. Liczyłem na jakieś info, że się tym inspirowali. Połączenie koloru niebieskiego i żółtego jest wielce wymowne. Nie znam się na sztuce, wystroju wnętrz i tak dalej. Wiem tylko, że kiedy wszystko jest pochowane, to w domu jest czysto.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz