niedziela, 17 czerwca 2018

Starowujkowanie ^(;,;)^ 27 - Ankieta: Fallout 76 vs Cyberpunk 2077

Wczoraj, w dniu 16.06.2018 roku, utworzyłem ankietę, w której mieliście się zmierzyć z takim problemem:

Dwie gry, podobny czas akcji, a jakże inaczej potoczyła się w nich historia. W sumie nie ma co porównywać tych dwóch produkcji, ale… na co bardziej czekacie? I dlaczego??!? ;>



W głosowaniu udział wzięło 497 osób!

Okazuje się, że 62% głosujących osób (307 głosy) czeka na grę Cyberpunk 2077. 38 % głosujących (190 głosów), czeka na Fallouta 76.

Niektóre osoby wyraziły zdanie, że nie czekają na żadną z tych gier, a jedna, że na  Dying Light 2.

No… i to mogłoby być w zasadzie tyle, ale rzecz jasna nie jest. Nie w moim stylu, żeby wszystko miało być jasne. Bo oto pojawił się mały triczek, TRIczek.. trIczek w tej całej zabawie, a raczej w pytaniu. Nie miał on większego znaczenia dla ostatecznego wyniku, ale wykazał, że Wasza czujność jest uśpiona ;> Zainspirowało mnie do tego zdjęcie w necie, ale mniejsza o to…

23 października 2077 – wybucha w naszym ukochanym świecie Wielka Wojna Atomowa

Akcja gry Cyberpunk dzieje się w roku 2077 w mieście Night City (które jak wiadomo nie leży w Polsce)

Akcja gry Fallout rozpoczyna się w roku 2102, czyli 25 lat po wojnie. Zdjęcie do ankiety wybrałem specjalnie. W sumie jeszcze nie wiadomo co dokładnie przedstawia, ale nie widać na nim chyba! wielkiego kataklizmu i nie spostrzeżemy umajonych łąk. Czyli to też była zmyła… (Wywiązała się nawet w tej sprawie dyskusja w komentarzach) Chociaż wiadomo, że jak już uwieczniono na zdjęciu czwórkę śmiałków, to musi to być 2102 lub później ;>

Jako pierwszy napisał do mnie mój kolega redakcyjny Wrathu (Pozdrawiam!), który delikatnie powiedział mi, że jestem durniem, bo wcale nie wiem, w którym roku będzie się działa jego ulubiona gra ;> 

Ale to nie ze strony koleżanek i kolegów ze 13S oczekiwałem informacji, a od Was. Marcin Czajka zobaczył, że coś tu nie bangla, okraszając ankietę komentarzem: „A przypadkiem fallout 76 nie tyczy sie krypty 76 a nie roku?” W nagrodę otrzymał 3 sekundową pochwałę wzrokową! :D  

Także tego… - jak mawia młodzież, której brakuje słów. :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz