piątek, 17 stycznia 2020

Fallout 2 na telefon z Androidem.




Pod zdjęciem z Trzynastego Schronu na Androida, nasz Czytelnik Kaper Z. zapodał zdjęcie. Był na nim Fallout 2 na Androida… Uuuu! To się zaczęło. „Jak to zrobić??!?”, „Gdzie? Co? Jak?” – zadawano pytania.

Towarzysz Czytelnik Kacper stanął na wysokości zadania i napisał instrukcję:

1. Instalujemy F2 na komputer stacjonarny
2. Zgrywamy cały folder z zainstalowana gra na telefon
3. Instalujemy aplikacje Exa Gear RPG
4. Gramy :)
Jeżeli chodzi o mody lub spolszczenie - musi być dodane przed zgraniem na telefon.
Dobrej zabawy!


I tymże sposobem postanowiłem, że uczynię sobie F2 na swoim starym LG90.

Ale ja, że nie mam szczęścia, musiałem zrobić delikatnie inaczej. Nie ma łatwo…

Pierwsza sprawa to trzeba wejść do Ustawień swojego telefonu ->  Zabezpieczenia -> Zezwolić na instalowanie aplikacji z innych źródeł niż sklep Google Play.

Wchodząc na tę stronę - https://apkpure.com/pl/,  najpierw zainstalowałem aplikację główną Apkpure. W niej wpisałem ExaGear RPG i ją pobrałem.

Podłączyłem telefon do kompa

Na pamięci wewnętrznej telefonu tworzy się katalog ExaGear i do niego przeniosłem Fallouta 2, ale uwzględniając dokładnie ścieżkę, w której jest on zainstalowany na kompie. Czyli stworzyłem katalog Program Files (x86), następnie Interplay i do niego włożyłem Fallout 2

Uruchomiłem ExaGear RPG, nie bawiłem się w ustawienia i odpaliłem grę ;>

Kacper! Twoja wina! Dzięki ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz