sobota, 21 października 2017

Starowujkowanie ^(;,;)^ 18 - Laurka dla Czytelników od moich Państwowych Dzieci.




Moje "państwowe Dzieci" znają zainteresowania swojego Wychowawcy – Mistrza – Starego Wujka. Dokładnie wiedzą, co i gdzie robię. Bardzo często w tym uczestniczą, co sprawia nam wiele radości.

Tym razem Dziecko pozdrawia Was, Czytelnicy Trzynastego Schronu. Na laurce jest i Cthulhu! Bo jakby mogło go nie być!!!

Tak! Nie ma się co chwytać za głowy Drodzy Czytelnicy. Dzieci z Domu Dziecka - Szkółki Trzynastego Schronu, czasami mówią na mnie Mistrz, gdyż wytłumaczyłem im kim był mój poprzednik, a raczej kim dopiero będzie po Atomowej Zagładzie ;>

Poniżej inne, dziecięce prace. W ich życiu Trzynasty Schron i Cthulhu, a przede wszystkim ja, odgrywamy ważną rolę ;>





  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz