piątek, 6 kwietnia 2018

Starowujkowanie ^(;,;)^ 23 - #wświecieFallouta




Kto z nas, miłośników Fallouta, nie chciałby, choć przez chwilę, wędrować po Pustkowiach? Kto nie analizował kiedyś map Fallouta I i II przy pomocy linijki, z prawdziwą mapą Stanów Zjednoczonych i odkrywał położenie niektórych miejscóweczek? Ja z przyjemnością połaziłbym i pozwiedzał te klimatyczne lokacje. Dlatego co jakiś czas wracam do gier, by przez chwilę stać się częścią tego świata...

... dobra, koniec przygłupiego wstępu.

Takie przygody, o których pisałem powyżej, przeżywa nasza koleżanka Leyla. Jej śmiałe wypady na Pustkowia można zobaczyć na blogu Leyla w podróży. Ma tam bardzo ciekawe rzeczy. Warto pooglądać i poczytać.

Sam, chcą bardziej stać się częścią świata Fallouta, zaproponowałem Wam zabawę "De Falloutis", czyli pisanie listów i tworzenie własnych, barwnych historii. Jest to przeróbka rzecz jasna cthulhowego De Profunduis.

Ale!

Mój kolega Squonk, na schronowym Instagramie, którego polecam Wam śledzić,  przemierza świat Fallouta w swojej okolicy. W Polsce! Proszę popatrzeć, co też między innymi rewelacyjnego znalazł. To bardzo ciekawe zdjęcia i świetne, zaskakujące opisy. Jestem nimi oczarowany.






Wszystkie zdjęcia znajdziesz klikając tutaj: #wświecieFallouta


Ale mało tego! Na naszym Instagramie można zobaczyć  mnie z warkoczykiem ;>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz